www.fonien.gr

για περισσότερη ενημέρωση διαβάστε εδώ...
www.fonien.gr - το νέο τοπικό ενημερωτικό portal

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Μαύρος Ιούλης για τη Νεάπολη, Αντώνη...γειά χαρά.

άμορφη μάζα τα οχήματα, το μαύρο OPEL του άτυχου Αντώνη
Θρήνος στη Νεάπολη από τον χαμό σε τροχαίο που έγινε λίγο πριν το μεσημέρι του Σαββάτου στην Εθνική οδό Νεάπολης Αγίου Νικολάου. Την τελευταία του πνοή πάνω στην άσφαλτο άφησε ο Αντώνης Ταμπουρατζής το αυτοκίνητο του οποίου συγκρούσθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες των αστυνομιών, που βρίσκονταν επιτόπου στο σημείο , σχεδόν μετωπικά με άλλο Ι.Χ που μπήκε, για άγνωστες μέχρι στιγμής αιτίες στο αντίθετο ρεύμα της κυκλοφορίας. Ο άτυχος Αντώνης πατέρας δύο ενήλικων γιών, διατηρούσε το κέντρο τύπου τα τελευταία χρόνια στη Νεάπολη, ήταν πρόεδρος της Αθλητικής Ένωσης Νεάπολης για πολλά χρόνια, μέλος στην ΕΠΣΛ του νομού, παρατηρητής σε δεκάδες ποδοσφαιρικούς αγώνες, ενεργός πολίτης της τοπικής κοινωνίας, οδηγούσε με κατεύθυνση προς τη Νεάπολη και στην μεγάλη στροφή προς την ευθεία των φυλακών συγκρούστηκε με άλλο Ι.Χ που οδηγούσε ντόπιος νεαρός οδηγός με μεγάλη ταχύτητα ο οποίος τραυματίστηκε και νοσηλεύεται στο ΓΝΝ Αγίου Νικολάου.
Ο Αντώνης Ταμπουρατζής
Τα αίτια του ατυχήματος ερευνά το τμήμα τροχαίας του ΒΟΑΚ. Η τοπική κοινωνία της Νεάπολης θρηνεί από την στιγμή ο μήνας Ιούλης βάφεται μαύρος από θανατηφόρο τροχαίο για ακόμα μια φορά και όλο το καλοκαίρι μοιάζει σαν καταραμένο για την περιοχή. Χάθηκαν μέσα στην πόλη πριν λίγα χρόνια τα δύο αδέλφια, ενώ ακριβώς στο ίδιο σημείο που έγινε το ατύχημα του Σαββάτου έχει χαθεί ακόμα ένας νέος άνθρωπος από τη Νεάπολη, 800 μέτρα πριν, προς Λίμνες, άλλοι δύο ξανά στις μέρες της εορτής του προφήτη Ηλία, ενώ στον ίδιο Εθνικό δρόμο έχουμε θρηνήσει άλλους τρείς νέους ανθρώπους αρκετά χρόνια πριν! Από τα στόματα και τις ψυχές όλων βγαίνει πίκρα και απορία, πίκρα για τον χαμό των δικών μας ανθρώπων και απορία…. «τι συμβαίνει κάθε Ιούλη στην περιοχή?» 
 
 Θ.Κ

5 σχόλια:

  1. Τα θανατηφορα αυξανονται σε ολο το μηκος της Εθνικης οδου. Οσο αυτος ο καταραμενος δρομος δεν ολοκληρωνεται, οσο οι κακοτεχνιες δεν διορθωνονται και οσο το ελληνικο κρατος δεν αντιμετωπιζει με σεβασμο τους ελληνες φορολογουμενους, το δραμα θα συνεχιζεται.

    Τους καλοκαιρινους μηνες αυξανονται τα ατυχηματα απλουστατα γιατι αυξανεται δραματικα ο ογκος της των αυτοκινητων που κυκλοφορουν σε ενα δρομο που και δεν εχει φτιαχτει για να τα αντεχει, αλλα δεν εχει και απολυτως καμια προδιαγραφη ευρωπαικης ασφαλειας. Απουσια γραμμων, πινακιδες 30 ετων χωρις καμια νεα ενημερωση, πληρης απουσια αστυνομευσης, φωτα που δεν αναβουν, τουνελ με υπερβολικο φως που στραβωνουν τους οδηγους, κιγκλιδωματα σπασμενα ή ανυπαρκτα, πλαγιοι δρομοι και χωματοδρομοι που εισερχονται σε υποτιθεμενη κλειστη οδο, δεντρα, θαμνοι και ξεροχορτα που προσπαθουν να παρουν την...κυριοτητα του δρομου χωρις να τα κοβει καποιος...Να συνεχισω; Εξοδοι και εισοδοι απο και προς την εθνικη οδο, ορισμενες φορες ανυπαρκτες, αλλες φορες με μηκος 4-5 μετρα, παργκινγκ γεματα σκουπιδια, κυκλικες πορειες πανω σε εθνικη οδο χωρις καμια ουσια.

    Το ελληνικο κρατος ειναι ο φυσικος αυτουργος της δολοφονιας ολων οσων οδηγουν στα εθνικα δικτυα. Δεν εχει ιχνος σεβασμου, ιχνος οργανωσης, ιχνος μετανοιας. Τα οδικα χαλια μας εχουν και αντικτυπο στον τουρισμο και ας μη το δεχεται πολυς κοσμος. Επισης αντικτυπο εχει και ο τροπος που οδηγουν οι κατοικοι του νησιου. Εχω βαρεθει να βλεπω ξενους να μην μπορουν να βρουν ενα κοινο τροπο οδικης συμπεριφορας με τους ντοπιους, κατι που μπορει να βρει οποιοσδηποτε σε οποιοδηποτε σημειο της Ευρωπης...Ακομα και σε χωρες που θεωρουν οι "προηγμενοι" ελληνες "υπαναπτυκτες".

    Τα συλλυπητηρια μου στους συγγενεις. Ο κινδυνος ειναι καθημερινος και ισος μεσα και εξω απο τις πολεις. Εδω κοντευουν να μας σκοτωσουν μεσα στην πολη, εξω απο παιδικους σταθμους και σχολεια, εκει που απολαμβανουμε ενα καφεδακι...

    Να ευχαριστησω το Ελληνικο κρατος για το ροντεο-ρωσικη ρουλετα που ονομαζει Εθνικη οδο.
    Οι μελλοθανατοι θα σε χαιρετουσαν, αν δεν σε μουτζωναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΦΤΕΟΙ ΜΟΝΟ ΗΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩΜΕ ΕΥΘΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣΜΑΣ ΟΤΑΝ ΠΙΑΝΟΜΕ ΤΙΜΟΝΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΝΩΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΡΑΚΙ ΑΣ ΜΗ ΠΙΑΝΩΜΕ ΤΙΜΟΝΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΙΡΙΑ ΑΛΚΟΟΛ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υ.Γ ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΘΩΟΙ ΔΕ ΦΤΕΝΑΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!!!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΥΜΒΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν συμφωνω φιλε ΚΟΚΟ, αν ταξιδεψεις στην κεντρικη Ευρωπη θα δεις πως οι περισσοτεροι οδηγουν σε μεσες ταχυτητες των 150 χιλιομετρων την ωρα. Οι γρηγοροι πανε και πιο ψηλα και μαλιστα ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ ασφαλες να το κανεις. Υπαρχουν και χωρες χωρις ορια, γιατι το οδικο τους δικτυο ειναι σωστο και ασφαλες. Δεν νομιζω πως οι οδηγοι στην Ευρωπη ειναι και αυτοι Σουμαχερ απλα γνωριζουν πως δεν θα τους προδωσει το οδικο δικτυο.
    Για προσπαθησε να το κανεις αυτο στους δικους μας δρομους να δουμε τι θα γινει. ΚΥΡΙΟΣ λογος ειναι οι δρομοι μας, η κατασκευη τους, η συντηρηση τους και η απουσια αστυνομευσης.
    Οσο για το ποτο, στην κεντρικη ευρωπη να δεις ποσο πινουν, ουτε στο ονειρο μας δεν πινουμε εδω περα οσο αυτοι. Αλλα τι λεω, αυτο ειναι πασιγνωστο, δεν χρειαζεται καν να το επαναλαμβανω. Μια βολτα στα τουριστικα θερετρα θα σε πεισει για το τι ποσοτητες καταναλωνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το προηγουμενο μου σχολιο δεν εμφανιστηκε και δεν γνωριζω γιατι.
    Κοκο, οι δρομοι ειναι ο ΚΥΡΙΟΣ λογος. Αν κανεις μια βολτα ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ στην κεντρικη Ευρωπη, θα δεις οτι το επωνυμο "Σουμαχερ" ειναι λιγο για να περιγραψει τις ταχυτητες με τις οποιες κινουνται τα αυτοκινητα. Στην πλειοψηφια των δρομων της κεντρικης ευρωπης, τα αυτοκινητα κινουνται με 150 χιλιομετρα την ωρα ΜΕΣΗ ταχυτητα. Υπαρχουν και καποιες χωρες οπου δεν υπαρχει οριο ταχυτητας. Επισης να σου πω πως στην Ευρωπη πινουν περισσοτερο απο εμας και μαλιστα ΟΧΙ μονο το βραδυ αλλα ολη την διαρκεια της ημερας. Αν δεν με πιστευεις, μια βολτα απο τουριστικα μερη στη χωρας μας θα σε πεισει γι' αυτο.
    Παρ' ολα αυτα, δηλαδη μεγαλες ταχυτητες, περισσοτερο οινοπνευμα, αυτοι δεν σκοτωνονται οπως εμας εδω γιατι απλουστατα οι δρομοι τους ειναι περισσοτερο ασφαλης και η αστυνομευση καθημερινη υποχρεωση και οχι συνηθεια.
    Δοκιμασε σε ελληνικη εθνικη να οδηγησεις 150 χιλιομετρα την ωρα απροβληματιστα και αν τη βγαλεις ζωντανος, ελα να μου ξαναπεις την εμπειρια σου.
    Αν στην εθνικη υπηρχε διαχωριστικος τοιχος στη μεση, τα μισα θανατηφορα δεν θα υπηρχαν. ΜΕΓΑΛΗ υποθεση το διαχωριστικο στη μεση. Εδω εφτιαξαν νεο κομματι πανω απο τα Μαλια με προδιαγραφες 1980 !!! Καθυστερουν την υλοποιηση των εργων και μετα τα εργα παραδιδονται χωρις να μπορουν να χαρακτηριστουν συγχρονα. Αυτο βεβαια ειναι καλο για κρατος και αρπακτικα, αφου ετσι φροντιζουν ΜΟΝΙΜΩΣ να συντηρουν εξοδα και χρημα στους δρομους, να τους φτιαχνουν-βελτιωνουν συνεχως και να τα κονομανε οι γνωστοι...
    Και στο Σεληναρι ειμαστε τυχεροι που δεν εχει γινει κατι χοντρο μεχρι σημερα. Η σηματοδοτηση ειναι ελλιπης και ο ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ σε αργη πορεια ειναι ανυπαρκτος. Αληθεια, ποσα χρονια τραβαει το συγκεκριμενο κομματι και ποσα ακομα θα τραβηξει; Και το πιο σημαντικο, ΠΟΙΟΣ εχει δημιουργησει την εκθεση σε κινδυνο ολων μας εκει περα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή